Full planering

Har fullt upp på jobbet, kommer inte ens ihåg när jag jobbat såhär hårt senast ;) men det är bara skönt att ha mycket att göra för då går dagarna fort.

Sen har jag fullt upp med att planera det sista inför min pappas 60 års fest som är på lördag.
Jag och brorsan bestämde oss för att vi ska ha en överrasknings fest åt honom och än så länge är det ingen av dom inbjudna som har försagt sig =)
Men jävlar vad det är mycket att hålla reda på, jag hoppas verkligen att jag inte glömt något eller framförallt någon!!
Något som är positivt i min stress inför lördagen är att jag faktiskt har min outfit klar så jag slipper fundera över den i sista minuten som jag annars brukar lyckas med.

Nähepp, nu skiter jag i det här och går och lägger mig, trött


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback