Zzzz...

Det va fan i mig inte roligt att kliva upp imorse, så jävla trött! Till på köpet trodde jag att det va fredag =(
Ungarna va extra gnälliga också, man märker att det är i slutet av veckan. Dottern brukar vara svår att får upp må morgonen men lilleman brukar vara en solstråle, men idag va ingenting bra och ingenting dög.

Som vanligt glömmer jag hälften av grejerna när vi ska iväg till skola och dagis så jag får springa fram och tillbaka, imorse hann vi ända fram när jag kom på att dotterns hjälm inte var med som hon behöver till skridsko åkningen. Som tur är bor vi väldigt nära skolan och dagiset, men när man redan är stressad för att hinna till jobbet i tid så är det inte kul att springa fram och tillbaka.

Är huvudet dumt får kroppen lida...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback