Snusk...

Det här med snuskigt prat och sms till sin partner har ju aldrig varit min grej, prata snusk i andra sammanhang är inga problem men just till min partner så går det inte, är för blyg för det eller kanske pryd =)

Men så tänkte jag skoja till det idag via sms...

Jag och min man har ju två barn plus att vi inte har haft så mycket romantik på senaste tiden av olika anledningar, så då tänkte jag att jag skickar ett sms till honom att om han är snäll och kommer och hämtar mig på jobbet idag så fixar jag middagen plus att han ska få efterrätt när ungarna sover och en fin blinkgubbe la jag till också.

Tycker själv att det går verkligen inte att missförstå mitt sms, jo vad blir hans svar då: "Det beror på vad du ska göra för efterrätt och fan jag har glömt morsans födelsedag"

Så jag är nog ingen snusk sms:are =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: M

Johooo det är du visst!!! :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback