VAB

Idag har jag varit hemma med lilleman, han fick feber inatt och hostade massor. Det var faktiskt skönt att vara hemma med honom, jag har fortfarande utsättningssymptom sen jag började trappa ner mina mediciner och det börjar kännas tufft att sticka hemifrån innan sju och komma hem halv sex på kvällen. Hade lite små ångest igår kväll när jag skulle sova över att behöva jobba, så hans feber kom som en liten räddande ängel ;) även om jag inte vill att han ska vara sjuk.
Jag tycker verkligen om att jobba och speciellt nu när det är massor att göra och brukar få jätte ångest över att behöva vara hemma och vabba, men idag var det bara mysigt att vara själv med lilleman plus att jag inte heller känner mig riktigt kry.
I förmiddags var vi iväg till centrum och storhandlade på apoteket, var in till Ica en sväng och så hittade jag faktiskt en snygg skjorta till gubben skit billigt som han kan ha på sig på lördag på 60 års festen. När vi kom hem åt lunch och sen sov vi en lååång middag, nästan tre timmar blev det, så jävla gött.

Det börjar verkligen kännas att lördagen närmar sig, börjar vara mycket i huvudet nu. Galet mycket att tänka på, men det ska bli skit kul att överraska pappa med alla hans nära och kära och en stor fest =)

Jag hoppas verkligen att det inte blir så som det blev innan senaste festen jag anårdnade, jag låg och grät fram till fyra på morgonen natten innan och hade sån jävla ångest.



Konsten att vara värdinna är att få sina gäster att känna sig hemma även om man önskade att de vore det.

                                                                                          Orson Welles (1915-1985)





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback