Utsättningsymptom

Jag har eller rättare sagt har haft en åkomma som jag har ätit medicin för i 10 månader och nu håller jag på och trappar ner för att sluta med den. Man kan få så kallade utsättningsymptom när man trappar ner och ska sluta och så klart har jag fått ett gäng av dom. huvudvärk, svettningar, frossa, domningar i händerna osv, men det värsta är yrseln och illamåendet.
Det känns ungefär som när man har supit och går och lägger sig och det bara snurrar i huvudet, fast inte lika starkt.
Nu sitter jag här på jobbet, har spänt fast mig i kontorstolen och åker snurrkarusell =) och hoppas på att det ska gå över snart och att jag inte ska bli alltför illamående.
Häromdagen "såg" jag bara hur hela skrivbordet med data och allt välte och jag grabbade tag i bordskivan för att inte trilla ner från stolen, sekunden senare undrade jag va fan det va som hände. Skrivbordet och datan va där dom skulle och jag satt kvar på stolen och då börjar man ju kolla runtomkring sig om det va någon som såg! Som tur va var det ingen i närheten då och det va tur det, dom hade säkert undrat om jag kommit full till jobbet =)

Jag snurrar på vidare...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: L

"Galenskap" är väl ingen åkomma... heheh ;o)

Hur känns det med bloggandet än så länge då?

Postat av: tiita

Det har ju du alldeles rätt i, fan tänkte ju inte på det =D

Det känns bra med bloggandet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback