Linnex is the shit


Massage, det borde va en lag på det, alla människor borde få en timmes massage en gång i veckan. Det är ju nästan det bästa som finns.  =)
Men nu är det ju inte så väl.

Jag har ett stillasittande jobb framför datan och ju närmare veckoslutet vi kommer desto ondare har jag i min nacke och mina axlar, inte alls roligt. Idag kom massören här på jobbet förbi min plats och strök på Linnex på min nacke och axlar, fy fan säger jag bara, det brände som eld ett tag! Men nu känner jag bara en behaglig värme och det känns inte alls lika spänt eller stelt längre =)
Nu har jag ett stick i min handväska som ska med mig hem.

Nu är det bara halva dagen kvar och sen är det dags för fredagsmyyys...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback